חרדים בהתחדשות עירונית: מאות השתתפו בכינוס המיוחד

נתי קאליש No Comments on חרדים בהתחדשות עירונית: מאות השתתפו בכינוס המיוחד

מאות חרדים השתתפו ביום חמישי האחרון בכינוס מיוחד וראשון מסוגו בתחום ההתחדשות העירונית. את הכינוס כיבדו בנוכחותם סגן השר הרב אורי מקלב, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין עו"ד חיים מסילתי, עו"ד יוסי ויצמן סגן יו"ר לשכת עורכי הדין ובכירים נוספים

צילום: יהושע פרוכטר
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביוזמת ובהפקת "האיגוד להתחדשות עירונית" מיסודה של הגב' יהודית שוטלנד ובניהולו של משה הרשלר, התקיים ביום חמישי האחרון כנס למידה והכרת תחום ההתחדשות העירונית בשיתוף ביזמקס – מרכז העסקים החרדי שמפתח רבות את התחום הכלכלי במגזר ומרכז כיוון.

בין הבכירים שהשתתפו: סגן השר הרב אורי מקלב, עו"ד ישי איציקוביץ', יו"ר לשכת שמאי המקרקעין עו"ד חיים מסילתי, ברק הס – בעלים של חברת ברק פיננסים, האדריכל מנדי רוזנפלד, זאב גרינברג – חברת מידר, עו"ד מנחם מושקוביץ יו"ר ועדת האתיקה, עו"ד יוסי ויצמן סגן יו"ר לשכת עורכי הדין, דר' משה ליבוביץ' – ר"ע ביתר לשעבר, יעקב ריינץ הכתב הכלכלי של "המודיע" ובכירים נוספים.

מטרת הכינוס הייתה – החדרת חשיבות ההתחדשות העירונית המותאמת למגזר החרדי והשקת קורס ראשון מסוגו ע"י האיגוד להתחדשות עירונית בהשתתפות קובעי מדיניות ואנשי מקצוע בכירים וותיקים שיתקיים במרכז העסקים ביזמקס יחד עם מרכז כיוון.

מאות המשתתפים בכינוס וכן אלפי הצופים בשידור החי קיבלו לראשונה הצצה לתחום, כאשר ההבנה היא כי ניתן וחובה להחדיר את ההתחדשות העירונית באופן נכון וחוקי, עם מקצועיות מושלמת, בלא לוותר על שום זכויות המגיעות לדיירים!

דברי ברכה נישאו ע"י סגן השר הרב אורי מקלב שהסביר את המשמעות הקריטית של ניהול נכון בתחום זה ובפרט במגזר החרדי לאחמ"כ התקיים פאנל מקצועי בהנחיית משה הרשלר, על האתגרים והפתרונות בדגש על מקצועיות הכרחית בתחום.

צילום: יהושע פרוכטר

במסגרת הכינוס המשתתפים חולקו לקבוצות חדרי שיח בשלל נושאים רלוונטים, בנושא ה"מימון" עם ברק הס, בנושא "חרדים והתחדשות" עם זאב גרינברג, בנושא "הפריפריה" עם ד"ר משה ליבוביץ', בנושא "זכויות הדיירים" במיוחד לנשות המקצוע עם הגב' יהודית שוטלנד.

לסיום התאספו הנוכחים לפאנל מקצועי בשיתוף קבוצות 'הזירה' שעסק בנושאים: שוק הנדל"ן לאן, תחזיות להתחדשות עירונית במגזר החרדי, הגברת שיתופי הפעולה בין חברי הרשת "הזירה", ופתרונות לאתגרים ש'האיגוד להתחדשות עירונית' נתקל במהלך עבודתו במגזר החרדי.

משה הרשלר מנהל האיגוד להתחדשות עירונית: אין ספק כי זוהי פריצת דרך משמעותית בתחום החשוב הזה, אשר יוביל לפתרונות גם בפן ההלכתי, גם בפן הכלכלי ויפתור רבות ממצוקת הדיור.



0 תגובות